Nasi Pracownicy podnoszą swoje kwalifikacje na branżowym szkoleniu
Pracownicy Biura Obsługi Klienta z serwisów partnerskich sieci Compet rozpoczęli cykl 2-dniowych szkoleń, które mają na celu podnieść ich kwalifikacje w zakresie komunikacji interpersonalnej i komunikacji przez telefon.
W podwarszawskim Nasielsku trwa właśnie drugi dzień szkolenia, na które została wysłana I Grupa Pracowników serwisów Compet z różnych rejonów Polski. Aby szkolenie zostało przeprowadzone w optymalnych warunkach i przyniosło jak największe korzyści dla uczestników, zaplanowaliśmy je w maksymalnie 16-osobowych grupach.
Liczymy na to, że to dwudniowe szkolenie zwiększy pomysłowość i innowacyjność naszej kadry, która zyska nowe spojrzenie na wykonywane dotychczas zadania. Pracownicy z różnych serwisów Compet będą mogli wymienić się swoimi doświadczeniami i w przyszłości będą umieli sobie radzić z różnymi problemami. Z uśmiechem i spokojem udzielą Państwu pomocy w tak trudnych i stresujących sytuacjach, jak likwidacja szkody komunikacyjnej.
PROGRAM SZKOLENIA OBEJMUJE:
▪ Planowanie i wyznaczanie celów, motywacja.
▪ Współpraca w zespole.
▪ Percepcja.
▪ Podstawy komunikacji.
▪ Narzędzia komunikacji.
▪ Blokady komunikacji.
▪ Komunikacja przez telefon.
▪ Komunikacja przez e-mail.
▪ Standardy obsługi klienta.
▪ Argumentacja korzyści.
▪ Skuteczne reagowanie na wymówki i zastrzeżenia.
▪ Sztuka negocjacji.
▪ Obsługa reklamacji.
▪ Rozmowa z klientem (doradztwo i sprzedaż).