Znajdź serwis
Bezpłatna infolinia
22 506 61 50
Facebook

Nasi Pracownicy podnoszą swoje kwalifikacje na branżowym szkoleniu

Udostępnij znajomym

Pracownicy Biura Obsługi Klienta z serwisów partnerskich sieci Compet rozpoczęli cykl 2-dniowych szkoleń, które mają na celu podnieść ich kwalifikacje w zakresie komunikacji interpersonalnej i komunikacji przez telefon.  
W podwarszawskim Nasielsku trwa właśnie drugi dzień szkolenia, na które została wysłana I Grupa Pracowników serwisów Compet z różnych rejonów Polski
. Aby szkolenie zostało przeprowadzone w optymalnych warunkach i przyniosło jak największe korzyści dla uczestników, zaplanowaliśmy je w maksymalnie 16-osobowych grupach.

Liczymy na to, że to dwudniowe szkolenie zwiększy pomysłowość i innowacyjność naszej kadry, która zyska nowe spojrzenie na wykonywane dotychczas zadania. Pracownicy z różnych serwisów Compet będą mogli wymienić się swoimi doświadczeniami i w przyszłości będą umieli sobie radzić z różnymi problemami. Z uśmiechem i spokojem udzielą Państwu pomocy w tak trudnych i stresujących sytuacjach, jak likwidacja szkody komunikacyjnej. 

PROGRAM SZKOLENIA OBEJMUJE:

▪ Planowanie i wyznaczanie celów, motywacja.
▪ Współpraca w zespole.
▪ Percepcja.
▪ Podstawy komunikacji.
▪ Narzędzia komunikacji.
▪ Blokady komunikacji.
▪ Komunikacja przez telefon.
▪ Komunikacja przez e-mail.
▪ Standardy obsługi klienta.
▪ Argumentacja korzyści.
▪ Skuteczne reagowanie na wymówki i zastrzeżenia.
▪ Sztuka negocjacji.
▪ Obsługa reklamacji.
▪ Rozmowa z klientem (doradztwo i sprzedaż).

 

 
Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.