Znajdź serwis
Bezpłatna infolinia
22 506 61 50
Facebook
Działamy na terenie całego kraju

Zostań serwisem Compet i zyskaj:

  • napływ nowych zleceń do serwisu;
  • wdrożenie najwyższych standardów jakościowych - Compet QUALITY;
  • scentralizowaną obsługę marketingową i handlową;
  • centralnie negocjowane warunki współpracy z dostawcami;
  • wyłączność terytorialną;
  • wzrost efektywności pracy serwisu;
  • oprogramowanie do kompleksowego zarządzania serwisem blacharsko-lakierniczym ServiceFlow; 
  • pomoc w zarządzaniu kosztami, przychodami oraz należnościami; 
  • dostęp do zaawansowanych szkoleń;
  • ujednolicony branding.
Dochodowy model biznesowy

Franczyza Compet

Zweryfikowany pomysł na biznes, wsparcie i bezpieczeństwo.

Compet w ramach systemu franczyzowego oferuje nie tylko napływ nowych zleceń do serwisu, ale przede wszystkim sprawdzone know-how, które jest gwarancją realnego rozwoju.

Stawiamy na poważną i stałą współpracę.

  • Compet nie może rozwiązać umowy przed upływem 5 lat. 
  • Compet zapewnia teren wyłączności, co eliminuje możliwość przekierowania zleceń do innego serwisu. 
  • Compet przejmuje obowiązek opieki nad całością serwisu.
  • Compet zobowiązuje się do rozwiązywania problemów i stosowania działań naprawczych do skutku. 


Do sieci Compet może dołączyć każdy serwis, który przejdzie pozytywnie audyt kwalifikacyjny. 

ServiceFlow

Oprogramowanie do zarządzania serwisem 

ServiceFlow to innowacyjne oprogramowanie do zarządzania serwisem blacharsko-lakierniczym, które jest wdrożone we wszystkich serwisach z sieci Compet.

Oprogramowanie ServiceFlow zapewnia kompleksową obsługę w zakresie przeprowadzania całego procesu likwidacji szkody. Już nie musisz korzystać z kilku platform, wystarczy jeden, kompletny program, który zapewni stały dostęp do wszystkich danych (sprawy szkodowe, dokumentacja, auta zastępcze, rozliczenie pracowników, windykacja, magazyn części), pozwali na tworzenie raportów, zapewni kontrolę nad opłacalnością napraw, wynikami serwisu i cash-flow. ServiceFlow pomoże zarządzać wszystkimi procesami w Twojej firmie. 

Dynaparts

Stały dostęp do części zamiennych

Jednym z elementów oprogramowani ServiceFlow jest moduł do zamawiania części - platforma DynaParts.

Nie trać czasu na przeszukiwanie ogłoszeń, porównywanie cen, dziesiątki telefonów i maili do dostawców motoryzacyjnych.

DynaParts oszczędzi Twój czas i pieniądze. Zyskasz stały dostęp do pełnej gamy produktów wszystkich producentów wraz z wysokimi rabatami, na które nie ma wpływu wartość Twojego zamówienia.

Z platformy DynaParts może również korzystać serwis niezintegrowany z siecią Compet. Dostęp jest bezpłatny!

Wsparcie Twojego biznesu

Założeniem Compet jest wsparcie Partnerów serwisowych w optymalnym zarządzaniu swoim biznesem, które przełoży się na osiąganie jak najlepszego wyniku ekonomicznego.

"Gwarantujemy partnerskie i kompleksowe podejście do współpracy. Zawsze docenimy Twoje własne know-how i włożoną pracę a nasza wiedza i standardy dodatkowo pomogą nam wspólnie stworzyć nową jakość w Polsce. Razem zadbamy o każdy szczegół w Twoim warsztacie."



Małgorzata Mulak
dyrektor zarządzający

Stając się serwisem Compet możesz liczyć na:

Silną grupę kreującą
ogólnopolski rynek.

Porównania i analizę
danych między serwisami.

Siłę zakupową sieci oraz konkurencyjność cen części i lakierów.

Wzajemne wsparcie
i pomoc w działaniach.

Centralne
pozyskiwanie klientów.

Audyty i badania jakościowe - stałe
doskonalenie Twojego serwisu.

Monitorowanie rynku
dzięki sieciowym
newsletterom.

Wymianę informacji wewnątrz sieci.

Kontrole ponaprawcze - dodatkowa
pewność jakości napraw.

Zapewnienie wyłączności regionalnej.

Radę franczyzową wybieraną spośród członków.

TÜV NORD Polska - certyfikowana jakość serwisu.

Współpraca na zasadzie franczyzy

Dołącz do ogólnopolskiej sieci niezależnych serwisów blacharsko-lakierniczych Compet. Zapewniamy dostęp do własnego know-how i szerokiej wiedzy opartej na doświadczeniu najlepszych serwisów w Polsce oraz ujednolicone, wysokie i praktyczne standardy jakościowe.

W celu poznania szczegółów współpracy skontaktuj się z nami. Podejmujemy współpracę z działającymi już, doświadczonymi serwisami blacharsko-lakierniczymi, spełniającymi określone wymogi.
Mariusz Szałajski
dyrektor techniczny/ współwłaściciel

tel. +48 603 124 156

tel. +48 22 649 27 11

Pamiętaj, w każdej chwili możesz cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Cofnięcie zgody nie wpłynie jednak na zgodność z prawem przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych...

czytaj całość »
* wymagane
COVID-19 Instrukcja postępowania
COVID-19 Instrukcja postępowania

„Instrukcja zachowania środków ostrożności w kontaktach z Klientami oraz odkażania pojazdów w związku z pandemią koronawirusa SARS-COV-2”

Celem instrukcji jest zapewnienie bezpieczeństwa Klientów oraz pracowników serwisów blacharskich i mechanicznych oraz zminimalizowanie ryzyka zarażenia związanego z pandemią koronawirusa SARS – CoV – 2 i wywoływanej przez niego choroby COVID -19.

Instrukcja dotyczy wszystkich kontaktów z Klientami w sytuacjach, w których występuje ryzyko bezpośredniego kontaktu z wirusem SARS – CoV – 2, zarówno w biurze obsługi Klienta jak i podczas realizacji usługi door to door, zwłaszcza takich jak:

  • przekazanie pojazdu do naprawy,
  • odbiór pojazdu po naprawie,
  • przekazania pojazdu zastępczego,
  • odbiór pojazdu zastępczego.