Znajdź serwis
Bezpłatna infolinia
22 506 61 50
Facebook

Wypadek, kolizja, rysa, otarcie? Zgłoś szkodę z polisy OC lub AC!

Oględziny samochodu po wypadku, kolizji lub stłuczce.

Kompleksowo zajmiemy się obsługą szkody!

  • Zorganizujemy pomoc assistance.
  • Zapewnimy samochód zastępczy na cały okres naprawy.
  • Zgłosimy za Ciebie szkodę do ubezpieczyciela.
  • Rozliczymy szkodę w TU z dbałością o Twoje interesy.
  • Będziesz na bieżąco informowany o statusie Twojej naprawy.
  • Naprawimy pojazd zgodnie z technologią producenta (nie utracisz jego gwarancji).
Znajdź najbliższy serwis blacharsko - lakierniczy:
Zobacz jak działamy:
Twój samochód jest uszkodzony? Dzwonisz na całodobowy numer +48 22 506 61 50 i zgłaszasz szkodę z OC / AC.
01

Twój samochód został uszkodzony w wyniku wypadku, kolizji lub stłuczki parkingowej? Skontaktuj się z nami telefonicznie lub przez formularz.

Nasz specjalista ds. likwidacji szkód OC / AC przyjmuje zgłoszenie i rejestruje szkodę w odpowiednim towarzystwie ubezpieczeniowym.
02

Nasz specjalista ds. likwidacji szkód przyjmie zgłoszenie i zarejestruje sprawę oraz zorganizuje dla Ciebie pomoc, jeśli jesteś na miejscu zdarzenia.

Wybrany przez Ciebie serwis naprawia Twój samochód na oryginalnych częściach i zgodnie z technologią producenta.
03

Wybrany wspólnie serwis naprawi Twój samochód pod naszym nadzorem, zgodnie z technologią producenta.

Szkoda OC / AC jest likwidowana z minimalnym zaangażowaniem Twojego czasu, a Ty po naprawie odbierasz sprawny i bezpieczny pojazd z serwisu.
04

Cały proces przebiegnie z minimalnym zaangażowaniem Twojego czasu.

Pomoc 24/7

Całodobowa infolinia Compet

Stłuczka, wypadek, szkoda parkingowa - zadzwoń do nas!

Na drodze, a nawet na parkingu, w każdej chwili może zdarzyć się coś nieprzewidzianego. Co wtedy? Możesz wpisać swoją lokalizację i odszukać najbliższy serwis Compet, lub po prostu zadzwonić na główny numer infolinii 22 506 61 50, która jest do Twojej dyspozycji przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, również w święta. To numer, który pozwoli Ci się uspokoić i odzyskać kontrolę nad sytuacją.

Udzielimy Ci wszystkich niezbędnych informacji i zorganizujemy pomoc.

Jakość to bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo przede wszystkim.

Przy wyborze serwisu kieruj się technologicznością naprawy, kompleksowością i profesjonalizmem obsługi oraz posiadanymi przez serwis certyfikatami jakościowymi np. Compet QUALITY.

Wybierz serwis, który zapewni Ci:

  •  gwarancję na naprawę;
  •  dobrze wyszkolonych pracowników;
  •  technologiczność naprawy zgodną z wymogami producenta;
  •  odpowiednie i nowoczesne narzędzia do przeprowadzenia naprawy;
  •  wysoką jakość obsługi w biurze np.: poprzez kompleksową pomoc w wypełnianiu dokumentacji.


Autoryzowane serwisy Compet gwarantują, właśnie taką obsługę!
 

W serwisach Compet możesz liczyć na:

Kompleksową
likwidację szkody.

Pomoc przy załatwianiu 
dokumentacji.

Gwarancję ceny.

Bieżącą komunikację o postępach procesu naprawy.

Konkretne określenie daty zakończenia naprawy i wydania samochodu.

Minimalne zaangażowanie Twojego czasu w proces likwidacji szkody.

Usługę „door to door”.

Gwarancję zachowania technologii naprawy.

Wysoki standard
obsługi Klienta.

Kontrole ponaprawcze - dodatkowa pewność jakości napraw.

Aplikację mobilną.

COMPET DORADZA

Co robić po wypadku?

COMPET DORADZA Co robić po wypadku?

Jeśli są ranni lub zabici – wezwij policję i pogotowie, zadzwoń na 112!

Jeśli nikt nie ucierpiał w zdarzeniu - wystarczy oświadczenie, które musi zawierać:

 

  • dane uczestników kolizji (minimum to: imię, nazwisko, numer prawa jazdy, dowodu osobistego oraz numer telefonu);
  • dane samochodów (marka, model, numer rejestracyjny i numer VIN);
  • numery polis ubezpieczeniowych wraz z nazwą ubezpieczyciela;
  • dokładny opis uszkodzeń oraz okoliczności ich powstania;
  • wyraźne przyznanie się do winy (np. „oświadczam, że jestem sprawcą…").  
Może być odręcznie na kartce, choć druk upraszcza sprawę.

Następnie zadzwoń do Compet, a my zadbamy o:
 

  • organizacje holowania jeśli jest ono konieczne;
  • pojazd zastępczy, jeśli go potrzebujesz;
  • zgłoszenie szkody do ubezpieczyciela;
  • naprawę Twojego pojazdu zgodnie z najwyższymi standardami.
Opinie Co mówią nasi Klienci:

Preferencje plików cookie
Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies klikając przycisk Ustawienia. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.
Preferencje plików cookie
Wykorzystanie plików cookie

Szanowni Państwo, nasz serwis stosuje pliki Cookies aby zapewnić jego prawidłowe działanie. Możecie określić warunki przechowywania lub dostępu do plików Cookies. Zalecamy zapoznanie się z Polityką prywatności i plików Cookies.

Więcej informacji

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie prosimy o kontakt.