Kompleksowo zajmiemy się obsługą szkody!
- Zorganizujemy pomoc assistance.
- Zapewnimy samochód zastępczy na cały okres naprawy.
- Zgłosimy za Ciebie szkodę do ubezpieczyciela.
- Rozliczymy szkodę w TU z dbałością o Twoje interesy.
- Będziesz na bieżąco informowany o statusie Twojej naprawy.
- Naprawimy pojazd zgodnie z technologią producenta (nie utracisz jego gwarancji).
Twój samochód został uszkodzony w wyniku wypadku, kolizji lub stłuczki parkingowej? Skontaktuj się z nami telefonicznie lub przez formularz.
Nasz specjalista ds. likwidacji szkód przyjmie zgłoszenie i zarejestruje sprawę oraz zorganizuje dla Ciebie pomoc, jeśli jesteś na miejscu zdarzenia.
Wybrany wspólnie serwis naprawi Twój samochód pod naszym nadzorem, zgodnie z technologią producenta.
Cały proces przebiegnie z minimalnym zaangażowaniem Twojego czasu.
Całodobowa infolinia Compet
Stłuczka, wypadek, szkoda parkingowa - zadzwoń do nas!
Na drodze, a nawet na parkingu, w każdej chwili może zdarzyć się coś nieprzewidzianego. Co wtedy? Możesz wpisać swoją lokalizację i odszukać najbliższy serwis Compet, lub po prostu zadzwonić na główny numer infolinii 22 506 61 50, która jest do Twojej dyspozycji przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, również w święta. To numer, który pozwoli Ci się uspokoić i odzyskać kontrolę nad sytuacją.
Udzielimy Ci wszystkich niezbędnych informacji i zorganizujemy pomoc.
Bezpieczeństwo przede wszystkim.
Przy wyborze serwisu kieruj się technologicznością naprawy, kompleksowością i profesjonalizmem obsługi oraz posiadanymi przez serwis certyfikatami jakościowymi np. Compet QUALITY.
Wybierz serwis, który zapewni Ci:
- gwarancję na naprawę;
- dobrze wyszkolonych pracowników;
- technologiczność naprawy zgodną z wymogami producenta;
- odpowiednie i nowoczesne narzędzia do przeprowadzenia naprawy;
- wysoką jakość obsługi w biurze np.: poprzez kompleksową pomoc w wypełnianiu dokumentacji.
Autoryzowane serwisy Compet gwarantują, właśnie taką obsługę!
W serwisach Compet możesz liczyć na:
Kompleksową
likwidację szkody.
Pomoc przy załatwianiu
dokumentacji.
Gwarancję ceny.
Bieżącą komunikację o postępach procesu naprawy.
Konkretne określenie daty zakończenia naprawy i wydania samochodu.
Minimalne zaangażowanie Twojego czasu w proces likwidacji szkody.
Usługę „door to door”.
Gwarancję zachowania technologii naprawy.
Wysoki standard
obsługi Klienta.
Kontrole ponaprawcze - dodatkowa pewność jakości napraw.
Aplikację mobilną.
Co robić po wypadku?
Jeśli są ranni lub zabici – wezwij policję i pogotowie, zadzwoń na 112!
Jeśli nikt nie ucierpiał w zdarzeniu - wystarczy oświadczenie, które musi zawierać:
- dane uczestników kolizji (minimum to: imię, nazwisko, numer prawa jazdy, dowodu osobistego oraz numer telefonu);
- dane samochodów (marka, model, numer rejestracyjny i numer VIN);
- numery polis ubezpieczeniowych wraz z nazwą ubezpieczyciela;
- dokładny opis uszkodzeń oraz okoliczności ich powstania;
- wyraźne przyznanie się do winy (np. „oświadczam, że jestem sprawcą…").
Następnie zadzwoń do Compet, a my zadbamy o:
- organizacje holowania jeśli jest ono konieczne;
- pojazd zastępczy, jeśli go potrzebujesz;
- zgłoszenie szkody do ubezpieczyciela;
- naprawę Twojego pojazdu zgodnie z najwyższymi standardami.