Znajdź serwis
Bezpłatna infolinia
22 506 61 50
Facebook

Kim jesteśmy

TWÓJ SERWIS NA WSZELKI WYPADEK

Compet to sieć certyfikowanych serwisów blacharsko-lakierniczych, oparta na systemie franczyzowym, jednolicie i wysoko ustandaryzowana, a dzięki temu oferująca najwyższą jakość obsługi i napraw.

Czym się zajmuje sieć serwisów blacharsko-lakierniczych Compet?

Czym się wyróżniamy

Compet to nie tylko wspólny brand, ale przede wszystkim
gwarancja najwyższej jakości napraw i obsługi Klienta!

Compet to gwarantowana jakość i najlepsze serwisy blacharsko-lakiernicze w Polsce.

Niezależna marka stworzona
przez profesjonalistów.

Tworząc Compet odpowiadamy na potrzeby rynkowe szerokiego grona odbiorców, zarówno flot, leasingów, CFMów, ubezpieczycieli jak i Klientów indywidualnych dając im do dyspozycji sieć serwisów blacharsko – lakierniczych spełniającą jednolite i najwyższe standardy. 

W przeciągu najbliższych 5 lat chcemy aby nasza sieć liczyła około 70 serwisów na terenie całej Polski.
 
Dbamy o jednolite standardy we wszystkich serwisach blacharsko-lakierniczych z sieci Compet.

Każdy serwis z sieci Compet przeszedł pozytywnie niezależną kontrolę certyfikacyjną oraz audyt kwalifikacyjny Compet.

Audyt TÜV NORD skupia się na stronie technicznej funkcjonowania serwisu, np. na posiadanym sprzęcie i wyposażeniu hali, stosowaniu odpowiednich technologii, a co za tym idzie - zapewnieniu najwyższej jakości i bezpieczeństwa wykonanej naprawy. Drugi obejmuje zarządzanie, organizację oraz procesy biznesowe i jakościowe zachodzące w całym serwisie.
Regularnie przeprowadzamy audyty, badania Tajemniczego Klienta i kontrole jakości wykonanych napraw w naszych serwisach blacharsko-lakierniczych.

Compet zapewnia stały monitoring pracy serwisu we wszystkich jego kluczowych aspektach dzięki wdrożeniu bardzo praktycznego systemu jakościowego obejmującego wiele różnych badań i analiz.

MOŻESZ NAM ZAUFAĆ

Ludzie Competu to pasjonaci z ogromnym doświadczeniem.

Małgorzata Mulak

Małgorzata Mulak

dyrektor zarządzający

Absolwentka Podyplomowego Studium dla Menadżerów Motoryzacji SGH, związana z branżą motoryzacyjną od 2003 r. Doświadczona w zarządzaniu strukturami handlowymi oraz w prowadzeniu ogólnopolskich projektów serwisowych menadżer (współudział w budowaniu marki DynaFleet, ostatnie lata zarządzała w Ford Polska serwisowym programem Business Service Club).

Mariusz Szałajski

Mariusz Szałajski

dyrektor techniczny, współwłaściciel

Absolwent Politechniki Krakowskiej, związany z branżą motoryzacyjną od 17 lat (kierownik ASO, dyrektor zarządzający utytułowanej blacharni-lakierni Dynamica, współwłaściciel i prezes zarządu DynaFleet, laureat międzynarodowego konkursu Top Service People Seat w kategorii doradca serwisowy).

Paweł Rewers

Paweł Rewers

kierownik ds. rozwoju projektu

Absolwent wydziału Mechanicznego Politechniki Szczecińskiej. Związany z branżą motoryzacyjną od 12 lat, specjalista likwidacji szkód komunikacyjnych, współtworzył sieć serwisową DynaFleet, od 8 lat koordynator działu technicznego DynaFleet i specjalista ds. rozwoju sieci serwisowej (współudział w budowaniu marki DynaFleet). Obecnie poza funkcjami w DynaFleet odpowiedzialny również za wdrożenia i szkolenia z obsługi oprogramowania ServiceFlow, wdrażanie i utrzymywanie standardów Compet w serwisach franczyzowych oraz wsparcie techniczne dla pracowników serwisów sieci Compet.

Wojciech Stachnowicz

Wojciech Stachnowicz

dyrektor ds. jakości

Absolwent WPiA Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Menadżer, ekspert i audytor z ponad 14 letnim stażem pracy w branży motoryzacyjnej. Doświadczony w zarządzaniu i prowadzeniu różnych projektów jakościowych i optymalizacyjnych, pełnomocnik i audytor różnych systemów zarządzania jakością, państwowy audytor wewnętrzny sektora finansów publicznych RP.

Wojciech Stanek

Wojciech Stanek

specjalista ds. technologii

Agnieszka Sobczak

Agnieszka Sobczak

kierownik ds. marketingu