Kim jesteśmy

CZYM JEST COMPET?

Compet to sieć certyfikowanych serwisów blacharsko-lakierniczych, oparta na systemie franczyzowym, jednolicie i wysoko ustandaryzowana, a dzięki temu oferująca najwyższą jakość obsługi i napraw.

CZYM JEST COMPET?

Czym się wyróżniamy

Compet to nie tylko wspólny brand, ale przede wszystkim
gwarancja najwyższej jakości napraw i obsługi Klienta!

Najlepsze serwisy blacharsko-lakiernicze w Polsce

Niezależna marka stworzona
przez profesjonalistów

Tworząc Compet odpowiadamy na potrzeby rynkowe szerokiego grona odbiorców, zarówno flot, leasingów, CFMów, ubezpieczycieli jak i klientów indywidualnych dając im do dyspozycji sieć serwisów blacharsko – lakierniczych spełniającą jednolite i najwyższe standardy. 

W przeciągu najbliższych 5 lat chcemy aby nasza sieć liczyła około 70 serwisów na terenie całej Polski.
 
Jednolite standardy we wszystkich serwisach z sieci Compet

Każdy serwis z sieci Compet przeszedł pozytywnie auty certyfikacji TÜV Rheinland oraz audyt kwalifikacyjny Compet.

Pierwszy skupia się na stronie technicznej funkcjonowania serwisu, np. na posiadanym sprzęcie i wyposażenia hali, stosowaniu technologii, a co za tym idzie - zapewnieniu najwyższej jakości i bezpieczeństwa wykonanej naprawy. Drugi obejmuje zarządzanie, organizację oraz procesy biznesowe i jakościowe zachodzące w całym serwisie
Audyty i kontrole jakości wykonanych napraw blacharsko-lakierniczych

Compet zapewnia stały monitoring pracy serwisu we wszystkich jego kluczowych aspektach dzięki wdrożeniu bardzo praktycznego systemu jakościowego obejmującego wiele różnych badań i analiz

MOŻESZ NAM ZAUFAĆ

Ludzie Competu to pasjonaci z ogromnym doświadczeniem

Małgorzata Mulak

Małgorzata Mulak

dyrektor zarządzający

Absolwentka Podyplomowego Studium dla Menadżerów Motoryzacji SGH, związana z branżą motoryzacyjną od 14 lat. Doświadczona w zarządzaniu strukturami handlowymi oraz w prowadzeniu ogólnopolskich projektów serwisowych menadżer (współudział w budowaniu marki DynaFleet, ostatnie lata zarządzała w Ford Polska serwisowym programem Business Service Club).

Mariusz Szałajski

Mariusz Szałajski

dyrektor techniczny, współwłaściciel

Absolwent Politechniki Krakowskiej, związany z branżą motoryzacyjną od 17 lat (kierownik ASO, dyrektor zarządzający utytułowanej blacharni-lakierni Dynamica, współwłaściciel i prezes zarządu DynaFleet, laureat międzynarodowego konkursu Top Service People Seat w kategorii doradca serwisowy).

Paweł Rewers

Paweł Rewers

kierownik ds. rozwoju projektu

Absolwent wydziału Mechanicznego Politechniki Szczecińskiej. Związany z branżą motoryzacyjną od 12 lat, specjalista likwidacji szkód komunikacyjnych, współtworzył sieć serwisową DynaFleet, od 5 lat koordynator działu technicznego DynaFleet i specjalista ds. rozwoju sieci serwisowej (współudział w budowaniu marki DynaFleet).

Wojciech Stachnowicz

Wojciech Stachnowicz

dyrektor ds. jakości

Absolwent WPiA Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Menadżer, ekspert i audytor z ponad 14 letnim stażem pracy w branży motoryzacyjnej. Doświadczony w zarządzaniu i prowadzeniu różnych projektów jakościowych i optymalizacyjnych, pełnomocnik i audytor różnych systemów zarządzania jakością, państwowy audytor wewnętrzny sektora finansów publicznych RP.