Aktualności

II Laboratorium Fleet Managera

Udostępnij znajomym

Za nami II edycja Laboratorium Fleet Managera, dwudniowy event z ogromną dawką wiedzy praktycznej połączony z panelem wykładowym. W dniach 4-5 grudnia br. blisko 60 specjalistów z branży flotowej spotkało się w Poznaniu, żeby zdobywać wiedzę i poznać „od kuchni” technologiczny proces naprawy blacharsko-lakierniczej.

Laboratorium Fleet Managera zorganizowaliśmy po raz pierwszy w ubiegłym roku wspólnie z  miesięcznikiem „FLOTA”. Okazało się, że ciekawe tematy szkoleniowe i praktyczne warsztaty w serwisie blacharsko-lakierniczym przyciągają uczestników jak magnes. W tym roku, podobnie jak w ubiegłym, zaprosiliśmy do udziału fleet managerów i przedstawicieli dużych leasingów i CFM-ów. Podobnie jak w zeszłym roku, wydarzenie to przyniosło nam lawinę samych pozytywnych komentarzy, w związku z czym utwierdziliśmy się w tym, żeby wprowadzić je na stałe, jako cykliczne, do naszych kalendarzy.

Cóż takiego wyjątkowego dzieje się podczas Laboratorium Fleet Managera?

Laboratorium Fleet Managera to 2-dniowy event, który organizujemy wraz z miesięcznikiem „FLOTA” głównie po to, aby uczestnicy mogli doświadczyć, jak przebiega proces likwidacji szkody i naprawy blacharsko-lakierniczej samochodu od kuchni. W części teoretycznej zwracamy uwagę na wiele aspektów w zakresie zarządzania szkodowością, których bardzo często na co dzień nie bierze się pod uwagę jako istotne. To m.in. wpływ odpowiednio przygotowanych kalkulacji, ich weryfikacji, odpowiedniego wyboru serwisu, czy też choćby wpływu wymian szyb na całą szkodowość. W tym przypadku teoria jest ważna, ale nic tak nie działa na wyobraźnią, jak możliwość empirycznego doświadczenia samej naprawy, dlatego oddajemy w ręce Uczestników profesjonalny sprzęt i narzędzia, które na co dzień są używane w naszych serwisach. Oddajemy też do ich dyspozycji naszych najlepszych ekspertów, którzy prowadzą kolejne bloki warsztatowe i przez 2 dni dzielą się swoim fachowym doświadczeniem.  

 

Uczestnicy II Laboratorium Fleet Managera, spędzili jeden dzień w naszym serwisie blacharsko-lakierniczym, a drugi w Hotelu Poznańskim, gdzie prelegenci z 9 firm w swoich wystąpieniach i prezentacjach przedstawiali rozwiązania służące optymalizacji kosztów zarządzanej floty pod kątem zarządzania szkodowością, tajniki odpowiedniego doboru ubezpieczeń, trendy związane z ogumieniem, lakierowaniem, naprawą i wymianą szyb samochodowych. Dowiedzieli się, jak wykonywane są kalkulacje oraz z czym wiąże się standaryzacja w serwisach Compet i co znaczą przyznane naszym warsztatom certyfikaty- w szczególności uznany w branży certyfikat TÜV Rheinland.




Jesteśmy wdzięczni Compet Auto Moto Centrum z Poznania, za udostępnienie na te dwa dni serwisu blacharsko-lakierniczego i wszystkich sprzętów, potrzebnych do przeprowadzenia praktycznych warsztatów. Uczestnicy szkolenia mogli dzięki temu przejść z naszymi ekspertami całą ścieżkę naprawy blacharsko-lakierniczej . Zobaczyli „od kuchni”, jak taki proces wygląda i jak ważne są tutaj odpowiednie standardy i procedury, które chronią zdrowie pracowników serwisu i pozwalają wykonać naprawę na najwyższym poziomie. 

Szczególne podziękowania należą się również strażakom z Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr 6 z Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu/ Krzesinach. Jesteśmy pełni uznania dla wiedzy i zaangażowania strażaków. Cieszymy się, że mogliśmy w bezpiecznych warunkach szkolenia zobaczyć, jak wygląda rozcinanie ramy zgniecionego samochodu i jak wiele zabiegów wymaga uratowanie po wypadku zakleszczonego w samochodzie kierowy. Dziękujemy za przekazaną praktyczną wiedzę. Jesteśmy pełni podziwu dla Waszej pracy i sprzętu, którym dysponuje Wasza jednostka. Zdajemy sobie sprawę z tego, że w wielu przypadkach samochody, które trafiają do naszych blacharni i lakierni, z Wami spotykają się po wypadku w pierwszej kolejności. 

Dzisiaj jeszcze gorąca fotorelacja z tego wydarzenia!